söndag 14 augusti 2011

Första pysselbilderna inlagda!


Tänk att jag lyckades lägga in en bild också!
Inte av bästa kvalitet men jag lär väl mig det också.
Bilderna visar det senaste försöket till en Martha Stewart-väska.
Pappret är en tapetbit som jag hade.
Tyckte det var lite roligt att använda,(Framför allt billigt).
Blomman har jag virkat av vanligt vitt bomullsgarn.(Gratismönster på nätet!).
Handtaget är en gammal spets som jag fått någon gång. 
Ett Tips:Har kommit på under loppets gång ,
att om man fuktar tapeten lite innan man bigar så spricker den inte lika lätt.






Som synes är jag mycket för det enkla!
Tycker att : Less is more!
Ha det bra!
PYSSELTOKARNA

1 kommentar:

  1. Grattis till bloggen! Är så fin så :) Tjusig väska också! Tack för att ni hade A hela dagen igår, kram

    SvaraRadera